I made an item list script and I want to add a few more things:
1: how can I change the font color of the elements (mainly the RadioGroup Texts)?
2: how can I change the font type of the elements?
3: how can I make it so that if I double-click on an item in the list on the right, the number of the item is copied to the clipboard?
4: how can i change the caption of the pop-up windows?
Thank Your answer!
Here is the code:
Code: Select all
[ENABLE]
//code from here to '[DISABLE]' will be used to enable the cheat
{$lua}
local f = createForm( true )
local rg = createRadioGroup( f )
-- Add items to radiogroup..
local s = radiogroup_getItems( rg );
rg.setSize(300,800)
f.setSize(610,800)
f.setColor ( 13231868 )
strings_add( s, 'Usables' );
strings_add( s, 'Crafting Materials' );
strings_add( s, '?Quest Items' );
strings_add( s, 'Others' );
strings_add( s, 'Crystals' );
strings_add( s, 'Helmets' );
strings_add( s, 'Shoulderpads' );
strings_add( s, 'Chestguards' );
strings_add( s, 'Gloves' );
strings_add( s, 'Legguards' );
strings_add( s, 'Capes' );
strings_add( s, 'Amulets' );
strings_add( s, 'Rings' );
strings_add( s, 'Onehanded Weapons' );
strings_add( s, 'Twohanded Weapons' );
strings_add( s, 'Dual Wields' );
strings_add( s, 'Twinblades' );
strings_add( s, 'Greatweapons' );
strings_add( s, 'Ranged Weapons' );
strings_add( s, 'Shields' );
local lb = createListBox( f ) lb.left=lb.width + 200 --lb.visible=false
lb.Height=lb.Height
lb.width = 310
lb.height = 800
lb.setColor ( 15244162 )
-- Add items to listbox1..
local s = listbox_getItems( lb );
local function updateListBox()
local s = listbox_getItems(lb)
strings_clear(s)
if rg.ItemIndex == 0 then -- Usables
strings_add( s, '1: Lesser Ionization Fluid' );
strings_add( s, '2: Lesser Restorative Fluid' );
strings_add( s, '3: Stoneshield Concoction' );
strings_add( s, '12: Spongeskin Concoction' );
strings_add( s, '13: Entropy Grenade' );
strings_add( s, '14: Cryo Grenade' );
strings_add( s, '15: Glowbug' );
strings_add( s, '16: ?Ghost Repellent' );
strings_add( s, '17: ?Ghost Exterminator' );
strings_add( s, '18: Mobile Respawn Point' );
strings_add( s, '19: ?Capacity Upgrade' );
strings_add( s, '20: ?Capacity Upgrade' );
strings_add( s, '32: Restorative Fluid' );
strings_add( s, '39: Ionization Fluid' );
strings_add( s, '40: Greater Ionization Fluid' );
strings_add( s, '41: Greater Restorative Fluid' );
strings_add( s, '58: ?Cluster Grenade' );
strings_add( s, '59: ?Electromagnetism Grenade' );
strings_add( s, '60: ?Chaos Grenade' );
strings_add( s, '61: ?Decay Grenade' );
strings_add( s, '76: Beacon: Entropy' );
strings_add( s, '77: Beacon: Chaos' );
strings_add( s, '78: Beacon: Decay' );
strings_add( s, '79: Beacon: Electromagnetism' );
strings_add( s, '81: Fluxshield Concoction' );
strings_add( s, '82: Indestructible Concoction' );
strings_add( s, '84: Jaeger`s Concoction' );
strings_add( s, '85: Greater Jaeger`s Concoction' );
strings_add( s, '86: Dreadguard`s Concoction' );
strings_add( s, '87: Greater Dreadguard`s Concoction' );
strings_add( s, '88: Technomancer`s Concoction' );
strings_add( s, '89: Greater Technomancer`s Concoction' );
strings_add( s, '90: Forsaken Concoction' );
strings_add( s, '91: Greater Forsaken Concoction' );
strings_add( s, '114: Concoction: Health Regen' );
strings_add( s, '115: Concoction: Flux Regen' );
strings_add( s, '116: Concoction: Stamina Regen' );
strings_add( s, '117: Concoction: Mighty Regen' );
strings_add( s, '118: Concoction: Aberrants Blood' );
strings_add( s, '119: Concoction: Zealots Tears' );
strings_add( s, '120: Concoction: Berserkers Tenacity' );
strings_add( s, '121: Concoction: Powerful Immune System' );
strings_add( s, '122: Concoction: Strength' );
strings_add( s, '123: Concoction: Agility' );
strings_add( s, '124: Concoction: Constitution' );
strings_add( s, '125: Concoction: Intellect' );
strings_add( s, '126: Concoction: All Attributes' );
strings_add( s, '127: Divers Lungs Concoction' );
strings_add( s, '138: Relocating Device' );
-- Add items to listbox2..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 1 then -- Crafting Materials
strings_add( s, '4: Metal Arrows' );
strings_add( s, '5: Broken Arrow' );
strings_add( s, '6: Crimson Echinacea' );
strings_add( s, '7: Gingko Leaves' );
strings_add( s, '8: Fleshfruit' );
strings_add( s, '9: Metal Scrap' );
strings_add( s, '10: Sludge' );
strings_add( s, '11: Tainted Sludge' );
strings_add( s, '26: Sharp Molar' );
strings_add( s, '27: Flesh' );
strings_add( s, '28: Intestinal Parasite' );
strings_add( s, '29: Organic Material' );
strings_add( s, '30: Bone Marrow' );
strings_add( s, '31: Essence' );
strings_add( s, '33: Piercing Arrow' );
strings_add( s, '34: Exoplosive Arrow' );
strings_add( s, '35: Shock Arrow' );
strings_add( s, '36: Sound Arrow' );
strings_add( s, '50: Oil' );
strings_add( s, '51: Clockwork Gear' );
strings_add( s, '52: Tainted Liver' );
strings_add( s, '62: Alkahest' );
strings_add( s, '63: Rotten Flesh' );
strings_add( s, '64: Coagulated Blood' );
strings_add( s, '65: Horn Silver' );
strings_add( s, '66: Vitriol' );
strings_add( s, '69: Metal Alloy' );
strings_add( s, '70: Beryllium Copper' );
strings_add( s, '100: Nervous System' );
strings_add( s, '101: Mutated Tongue' );
strings_add( s, '102: Ingested Food' );
strings_add( s, '103: Bone Shard' );
strings_add( s, '104: Distorted Bone' );
strings_add( s, '105: Dacaying Organ' );
strings_add( s, '106: Prayer Spice' );
strings_add( s, '107: Prayer Feather' );
strings_add( s, '108: Flux Residue' );
strings_add( s, '129: Vermilion Mercury' );
strings_add( s, '130: Ectoplasm' );
-- Add items to listbox3..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 2 then -- ?Quest Items
strings_add( s, '21: ?Rusty Key' );
strings_add( s, '22: Upgrade Splinter' );
strings_add( s, '23: Upgrade Module' );
strings_add( s, '24: Handler Echo' );
strings_add( s, '25: ?-1' );
strings_add( s, '37: Ability Splinter' );
strings_add( s, '38: Perk Essence' );
strings_add( s, '42: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '43: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '44: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '45: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '46: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '47: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '48: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '49: Unstable Perk Essence' );
strings_add( s, '109: Handler Echo' );
strings_add( s, '110: Handler Echo' );
strings_add( s, '111: Handler Echo' );
strings_add( s, '112: Homunculus Mirage Case' );
strings_add( s, '113: Homunculus Mirage' );
strings_add( s, '139: Handler Echo' );
strings_add( s, '140: Pages' );
strings_add( s, '141: Pages' );
strings_add( s, '142: Pages' );
strings_add( s, '143: Pages' );
strings_add( s, '144: Pages' );
strings_add( s, '145: Pages' );
strings_add( s, '146: Pages' );
strings_add( s, '147: Pages' );
strings_add( s, '148: Pages' );
strings_add( s, '149: Pages' );
strings_add( s, '150: Pages' );
strings_add( s, '151: ?Pages' );
strings_add( s, '152: Pages' );
strings_add( s, '153: Pages' );
strings_add( s, '154: Pages' );
strings_add( s, '155: Pages' );
strings_add( s, '156: Pages' );
strings_add( s, '157: Pages' );
strings_add( s, '158: Pages' );
strings_add( s, '159: Pages' );
-- Add items to listbox4..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 3 then -- Others
strings_add( s, '53: ?Cluster Grenade' );
strings_add( s, '54: ?Entropy Grenade' );
strings_add( s, '55: ?Electromagnetism Grenade' );
strings_add( s, '56: ?Chaos Grenade' );
strings_add( s, '57: ?Decay Grenade' );
strings_add( s, '67: ?Medium Restorative Pack' );
strings_add( s, '68: ?Advanced Restorative Pack' );
strings_add( s, '71: ?Stats Fragments' );
strings_add( s, '72: ?Resistance Fragments' );
strings_add( s, '73: ?Piercing Arrows' );
strings_add( s, '74: ?Shock Arrows' );
strings_add( s, '75: ?Dash,Power Armor,Vortex' );
strings_add( s, '80: ?Resistance Concoctions Pack' );
strings_add( s, '83: ?Indestructible Concoction' );
strings_add( s, '92: ?Penetration Concoctions Pack' );
strings_add( s, '93: ?Greater Penetration Concoctions Pack' );
strings_add( s, '94: ?Forsaken Concoction' );
strings_add( s, '95: ?Forsaken Concoction' );
strings_add( s, '96: ?Beacon: Entropy' );
strings_add( s, '97: ?Beacon: Chaos' );
strings_add( s, '98: ?Beacon: Decay' );
strings_add( s, '99: ?Beacon: Electromagnetism' );
strings_add( s, '128: ?Glowbug' );
strings_add( s, '131: ?Regeneration Concoctions Pack' );
strings_add( s, '132: ?Concoction: Mighty Regen' );
strings_add( s, '133: ?Stats Concoctions Pack' );
strings_add( s, '134: ?Concoction: Powerful Immune System' );
strings_add( s, '135: ?Attribute Concoctions Pack' );
strings_add( s, '136: ?Concoction: All Attributes' );
strings_add( s, '137: ?Status Fragments' );
-- Add items to listbox5..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 4 then -- Crystals
strings_add( s, '3000: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3001: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3002: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3003: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3004: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3005: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3006: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3007: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3008: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3009: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3010: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3011: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3012: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3013: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3014: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3015: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3016: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3017: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3018: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3019: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3020: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3021: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3022: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3023: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3024: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3025: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3026: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3027: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3028: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3029: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3030: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3031: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3032: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3033: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3034: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3035: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3036: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3037: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3038: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3039: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3040: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3041: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3042: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3043: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3044: Dual Brutality Fragment' );
strings_add( s, '3045: Bear Trap Fragment' );
strings_add( s, '3046: Caltrops Fragment' );
strings_add( s, '3047: Shield Slam Fragment' );
strings_add( s, '3048: Shield Bash Fragment' );
strings_add( s, '3049: Shield Reflect Fragment' );
strings_add( s, '3050: Flurry Fragment' );
strings_add( s, '3051: Piercing Shot Fragment' );
strings_add( s, '3052: Weak Spots Fragment' );
strings_add( s, '3053: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3054: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3055: Expose Armor Fragment' );
strings_add( s, '3056: Reap Fragment' );
strings_add( s, '3057: Clone Charge Fragment' );
strings_add( s, '3058: Raise Dead Fragment' );
strings_add( s, '3059: Summon Elemental Fragment' );
strings_add( s, '3060: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3061: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3062: Bear Trap Fragment' );
strings_add( s, '3063: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3064: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3065: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3066: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3067: Bear Trap Fragment' );
strings_add( s, '3068: Bear Trap Fragment' );
strings_add( s, '3069: Bear Trap Fragment' );
strings_add( s, '3070: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3071: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3072: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3073: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3074: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3075: Dual Brutality Fragment' );
strings_add( s, '3076: Greater Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3077: Greater Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3078: Greater Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3079: Greater Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3080: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3082: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3083: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3084: Shield Bash Fragment' );
strings_add( s, '3085: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3086: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3087: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3088: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3089: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3090: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3091: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3092: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3093: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3094: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3095: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3096: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3097: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3098: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3099: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3100: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3101: Eclipse Fragment' );
strings_add( s, '3102: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3103: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3104: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3105: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3106: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3107: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3108: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3109: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3110: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3111: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3112: Shield Bash Fragment' );
strings_add( s, '3113: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3114: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3115: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3116: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3117: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3118: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3119: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3120: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3121: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3122: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3123: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3124: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3125: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3126: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3127: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3128: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3129: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3130: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3131: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3132: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3133: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3134: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3135: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3136: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3137: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3138: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3139: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3140: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3141: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3142: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3143: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3144: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3145: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3146: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3147: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3148: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3149: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3150: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3151: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3152: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3153: Guillotine Fragment' );
strings_add( s, '3154: Bladestorm Fragment' );
strings_add( s, '3155: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3156: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3157: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3158: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3159: Lesser Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3160: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3161: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3162: Anomalous Crystal' );
strings_add( s, '3163: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3164: Unique Fragment' );
strings_add( s, '3165: Unique Fragment' );
-- Add items to listbox6..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 5 then -- Helmets
strings_add( s, '4500: Regal Helmet' );
strings_add( s, '4501: Cloth Helmet' );
strings_add( s, '4502: Rags Goggles' );
strings_add( s, '4503: Goggles 2' );
strings_add( s, '4504: Hat' );
strings_add( s, '4505: Iron Helmet' );
strings_add( s, '4506: Japanese Helmet' );
strings_add( s, '4508: Old Ranger Helmet' );
strings_add( s, '4509: Regal Medium Helmet' );
strings_add( s, '4510: Tank Helmet' );
strings_add( s, '4511: Tank Helmet Set 1' );
strings_add( s, '4512: Warrior Helmet' );
strings_add( s, '4540: Sentinel Helmet' );
strings_add( s, '4545: Old Citadel Warrior Helmet' );
strings_add( s, '4553: Miner Helmet' );
strings_add( s, '4561: Light Hood' );
strings_add( s, '4562: Citadel Warrior Helmet' );
strings_add( s, '4568: Templar Helmet' );
strings_add( s, '4575: Contractor Helmet' );
strings_add( s, '4579: Old Technomancer Helmet' );
strings_add( s, '4584: Titan Slayer Helmet' );
strings_add( s, '4589: Technomancer Helmet' );
strings_add( s, '4593: Stalker`s Hood' );
strings_add( s, '4606: Byzantine Helmet' );
strings_add( s, '4607: Byzantine Helmet' );
strings_add( s, '4610: Zealot Helmet' );
strings_add( s, '4617: Rags Helmet' );
strings_add( s, '4619: Citadel Defender Helmet' );
strings_add( s, '4624: PlaguedMask' );
strings_add( s, '4625: PlaguedMask2' );
strings_add( s, '4626: Restless Helmet' );
strings_add( s, '4632: Ranger Helmet' );
strings_add( s, '4640: Ronin Helmet' );
strings_add( s, '4645: Spectre Helmet' );
strings_add( s, '4650: Bone Helmet' );
strings_add( s, '4655: Visage Respirator Helmet' );
strings_add( s, '4656: Crude Helmet' );
strings_add( s, '4660: Bone Helmet DEV' );
strings_add( s, '4667: Skullface Helmet' );
strings_add( s, '4668: Eris' );
strings_add( s, '4669: Techpriest Helmet' );
strings_add( s, '4672: Mechacenturion' );
strings_add( s, '4673: Desert Corp Helmet' );
strings_add( s, '4678: Deserts Respirator Helmet' );
strings_add( s, '4679: Elipse Helmet' );
strings_add( s, '4681: Titan Slayer Helmet Simless' );
-- Add items to listbox7..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 6 then -- Shoulderpads
strings_add( s, '4513: Regal Shoulders' );
strings_add( s, '4514: Japanese Pauldrons' );
strings_add( s, '4515: Regal Medium Pauldrons' );
strings_add( s, '4516: Tank Pauldrons' );
strings_add( s, '4517: Tank Pauldrons Set 1' );
strings_add( s, '4541: Imperial Shoulders' );
strings_add( s, '4546: Old Citadel Warrior Shoulders' );
strings_add( s, '4556: Rags Pauldrons' );
strings_add( s, '4563: Citadel Warrior Shoulders' );
strings_add( s, '4569: Templar Shoulders' );
strings_add( s, '4586: Titan Slayer Shoulders' );
strings_add( s, '4601: Fisherman Cannister' );
strings_add( s, '4614: Zealot Overcoat' );
strings_add( s, '4620: Citadel Defender Shoulders' );
strings_add( s, '4627: Restless Shoulders' );
strings_add( s, '4631: Plagued Shoulders' );
strings_add( s, '4636: Ranger Shoulders' );
strings_add( s, '4643: Ronin Shoulder' );
strings_add( s, '4648: Spectre Shoulders' );
strings_add( s, '4652: Bone Shoulders' );
strings_add( s, '4662: Bone Shoulders DEV' );
strings_add( s, '4675: Desert Corp Shoulders' );
-- Add items to listbox8..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 7 then -- Chestguards
strings_add( s, '4518: Cloth Armor Chest' );
strings_add( s, '4519: Regal Chestpiece' );
strings_add( s, '4520: Medium Cuirass' );
strings_add( s, '4521: Japanese Cuirass' );
strings_add( s, '4522: Regal Medium Cuirass' );
strings_add( s, '4523: Warrior Shirt' );
strings_add( s, '4524: Tank Cuirass' );
strings_add( s, '4525: Tank Cuirass Set 1' );
strings_add( s, '4542: Sentinel Chest' );
strings_add( s, '4547: Old Citadel Warrior Chest' );
strings_add( s, '4551: Miner Chest' );
strings_add( s, '4555: Rags Chest' );
strings_add( s, '4557: Light Cuirass' );
strings_add( s, '4564: Citadel Warrior Chest' );
strings_add( s, '4570: Templar Chestpiece' );
strings_add( s, '4573: Plagued Chestpiece' );
strings_add( s, '4576: Contractor Chestpiece' );
strings_add( s, '4580: Old Technomancer Chestpiece' );
strings_add( s, '4585: Titan Slayer Cuirass' );
strings_add( s, '4590: Technomancer Chestpiece' );
strings_add( s, '4594: Stalker`s Cuirass' );
strings_add( s, '4598: Citizen Shirt' );
strings_add( s, '4600: Fisherman Chestguard' );
strings_add( s, '4603: Byzantine Cuirass' );
strings_add( s, '4608: Citizen Shirt' );
strings_add( s, '4611: Zealot Chestpiece' );
strings_add( s, '4621: Citadel Defender Chest' );
strings_add( s, '4628: Restless Cuirass' );
strings_add( s, '4633: Ranger Chestguard' );
strings_add( s, '4637: Crusader Cuirass' );
strings_add( s, '4644: Ronin Cuirass' );
strings_add( s, '4649: Spectre Cuirass' );
strings_add( s, '4651: Bone Cuirass' );
strings_add( s, '4661: Bone Cuirass DEV' );
strings_add( s, '4674: Desert Corp Cuirass' );
strings_add( s, '4682: Titan Slayer Cuirass Simless' );
strings_add( s, '4683: Citadel Defender Chest' );
strings_add( s, '4684: Citadel Warrior Chest' );
-- Add items to listbox9..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 8 then -- Gloves
strings_add( s, '4526: Regal Gloves' );
strings_add( s, '4527: Gauntlets' );
strings_add( s, '4528: Medium Gloves' );
strings_add( s, '4529: Regal Medium Gauntlets' );
strings_add( s, '4530: Tank Gaunltet Set' );
strings_add( s, '4543: Sentinel Gauntlets' );
strings_add( s, '4548: Old Citadel Warrior Gauntlets' );
strings_add( s, '4554: Miner Gloves' );
strings_add( s, '4558: Light Gloves' );
strings_add( s, '4566: Citadel Warrior Gauntlets' );
strings_add( s, '4572: Templar Gloves' );
strings_add( s, '4578: Contractor Gloves' );
strings_add( s, '4582: Old Technomancer Gloves' );
strings_add( s, '4588: Titan Slayer Gloves' );
strings_add( s, '4592: Technomancer Gloves' );
strings_add( s, '4596: Stalker`s Gloves' );
strings_add( s, '4604: Byzantine Gauntlet' );
strings_add( s, '4613: Zealot Gloves' );
strings_add( s, '4615: Rags Gloves' );
strings_add( s, '4622: Citadel Defender Gauntlets' );
strings_add( s, '4629: Restless Gauntless' );
strings_add( s, '4635: Ranger Gloves' );
strings_add( s, '4639: Crusader Gloves' );
strings_add( s, '4642: Ronin Gauntlent' );
strings_add( s, '4647: Spectre Gauntlent' );
strings_add( s, '4654: Bone Gloves' );
strings_add( s, '4664: Bone Gloves DEV' );
strings_add( s, '4677: Desert Corp Gloves' );
-- Add items to listbox10..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 9 then -- Legguards
strings_add( s, '4531: Regal Legs' );
strings_add( s, '4532: Cloth Armor Pants' );
strings_add( s, '4533: Japanese Pants' );
strings_add( s, '4534: Medium Greaves' );
strings_add( s, '4535: Regal Medium Greaves' );
strings_add( s, '4536: Tank Greaves' );
strings_add( s, '4537: Warrior Greaves' );
strings_add( s, '4538: Tank Greaves Set 1' );
strings_add( s, '4544: Sentinel Legguard' );
strings_add( s, '4549: Old Citadel Warrior Legguards' );
strings_add( s, '4552: Miner Pants' );
strings_add( s, '4559: Light Greaves' );
strings_add( s, '4567: Citadel Warrior Legguards' );
strings_add( s, '4571: Templar Legs' );
strings_add( s, '4574: Plagued Pants' );
strings_add( s, '4577: Concractor Legs' );
strings_add( s, '4581: Old Technomancer Legs' );
strings_add( s, '4587: Titan Slayer Legs' );
strings_add( s, '4591: Technomancer Legs' );
strings_add( s, '4595: Stalker`s Pants' );
strings_add( s, '4599: Citizen Pants' );
strings_add( s, '4605: Byzantine Pants' );
strings_add( s, '4609: Citizen Pants' );
strings_add( s, '4612: Zealot Legs' );
strings_add( s, '4616: Rags Pants' );
strings_add( s, '4623: Citadel Defender Legguard' );
strings_add( s, '4630: Restless Legguard' );
strings_add( s, '4634: Ranger Pants' );
strings_add( s, '4638: Crusader Pants' );
strings_add( s, '4641: Ronin Pants' );
strings_add( s, '4646: Spectre Pants' );
strings_add( s, '4653: Bone Legs' );
strings_add( s, '4663: Bone Legs DEV' );
strings_add( s, '4676: Desert Corp Legs' );
-- Add items to listbox11..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 10 then -- Capes
strings_add( s, '5500: Wanderer Cape' );
strings_add( s, '5501: Warrior Cape' );
strings_add( s, '5507: Citizen Apron' );
strings_add( s, '5508: Fisherman Apron' );
strings_add( s, '5509: Oxygen Tank' );
strings_add( s, '5512: Traveler Cape' );
strings_add( s, '5515: Tattered Cape' );
strings_add( s, '5516: Spectre Scarf' );
strings_add( s, '5517: Sentinel Overcoat' );
strings_add( s, '5518: Fur Cape' );
strings_add( s, '5519: Folk Cape' );
strings_add( s, '5520: Techpriest Cape' );
strings_add( s, '5556: Ronin Scarf' );
strings_add( s, '5557: Agile Cape' );
-- Add items to listbox12..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 11 then -- Amulets
strings_add( s, '5503: Amulet of Speed' );
strings_add( s, '5511: Amulet of Wandering' );
strings_add( s, '5514: Amulet of Health' );
strings_add( s, '5521: Amulet of Flux Leech' );
strings_add( s, '5534: Amulet of Recovery' );
strings_add( s, '5535: Amulet of Arcane' );
strings_add( s, '5554: Amulet of Divine Might' );
strings_add( s, '5555: Amulet of Stability' );
-- Add items to listbox13..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 12 then -- Rings
strings_add( s, '5502: Ring of Stamina Regen' );
strings_add( s, '5504: Ring of Entropy' );
strings_add( s, '5505: Ring of Lacerate' );
strings_add( s, '5506: Ring of Decay' );
strings_add( s, '5510: Ring of Lesser Stamina' );
strings_add( s, '5513: Ring of Minor Lifesteal' );
strings_add( s, '5522: Ring of Entropy' );
strings_add( s, '5523: Ring of Lifesteal' );
strings_add( s, '5524: Ring of Gravitas' );
strings_add( s, '5525: Ring of Degravitas' );
strings_add( s, '5526: Ring of Burning Desire' );
strings_add( s, '5527: Ring of Silence' );
strings_add( s, '5528: Ring of Decay' );
strings_add( s, '5529: Ring of Blessed Hand' );
strings_add( s, '5530: Ring of Arcane' );
strings_add( s, '5531: Ring of Speed' );
strings_add( s, '5532: Ring of Power' );
strings_add( s, '5533: Ring of Casting Speed' );
strings_add( s, '5536: Ring of Minor Vitality' );
strings_add( s, '5537: Ring of Minor Potential' );
strings_add( s, '5538: Ring of Stamina' );
strings_add( s, '5539: Ring of Health' );
strings_add( s, '5540: Ring of Potential' );
strings_add( s, '5541: Ring of Exceeding Talent' );
strings_add( s, '5542: Ring of Talent' );
strings_add( s, '5543: Ring of Lesser Talent' );
strings_add( s, '5544: Ring of Brilliance' );
strings_add( s, '5545: Ring of Colossus' );
strings_add( s, '5546: Ring of Command' );
strings_add( s, '5547: Ring of Evasion' );
strings_add( s, '5548: Ring of Giant' );
strings_add( s, '5549: Ring of Gluttony' );
strings_add( s, '5550: Ring of Hawk' );
strings_add( s, '5551: Ring of Rammstein' );
strings_add( s, '5552: Ring of Serpent' );
strings_add( s, '5553: Ring of Travel' );
-- Add items to listbox14..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 13 then -- Onehanded Weapons
strings_add( s, '6500: Woodchopper' );
strings_add( s, '6501: Machinist`s Hammer' );
strings_add( s, '6502: lance' );
strings_add( s, '6503: Arming Sword' );
strings_add( s, '6509: Archinquivisitor Saber' );
strings_add( s, '6510: Torch' );
strings_add( s, '6511: Archinquivisitor Staff' );
strings_add( s, '6513: Tire Iron' );
strings_add( s, '6514: Basic Axe' );
strings_add( s, '6515: Archinquivitor Extended Staff' );
strings_add( s, '6516: Great Lance' );
strings_add( s, '6517: Julia`s Main Scimitar' );
strings_add( s, '6518: Citizen Axe' );
strings_add( s, '6519: Mrgud Hammer' );
strings_add( s, '6520: Julia`s Secondary Scimitar' );
strings_add( s, '6521: Ratagan Sabre' );
strings_add( s, '6526: Nemesis Axe' );
strings_add( s, '6527: Industrial Axe' );
strings_add( s, '6528: Iron Pipe' );
strings_add( s, '6529: Morning Star' );
strings_add( s, '6530: Industrial Mace' );
strings_add( s, '6531: Golem Arm' );
strings_add( s, '6532: Golem Arm' );
strings_add( s, '6533: Soul Breaker' );
strings_add( s, '6534: Paladin Mace' );
strings_add( s, '6535: Scimitar' );
strings_add( s, '6536: Weeper Hand' );
strings_add( s, '6537: Dreadguard Axe' );
strings_add( s, '6538: ArmingSword DEV' );
strings_add( s, '6539: Vermillion Sword' );
strings_add( s, '6540: LongSword' );
-- Add items to listbox15..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 14 then -- Twohanded Weapons
strings_add( s, '7500: Rusty Claymore' );
strings_add( s, '7503: LargeStaff' );
strings_add( s, '7504: Evolved Halberd' );
strings_add( s, '7505: Evolved Scythe' );
strings_add( s, '7508: Crescent Axe' );
strings_add( s, '7513: Evolved Spear' );
strings_add( s, '7514: Eviscerator' );
strings_add( s, '7517: Konrad Faussart' );
strings_add( s, '7518: Miner`s Pickaxe' );
strings_add( s, '7520: Inquisitor Staff' );
strings_add( s, '7522: Pilgrim Halberd' );
strings_add( s, '7523: Evolved Staff' );
strings_add( s, '7524: Faussart' );
strings_add( s, '7525: Plagued Twohand Axe' );
strings_add( s, '7527: Mechanomad Staff' );
strings_add( s, '7528: Deranged Scythe' );
strings_add( s, '7532: Plagued Evolved 2hAxe' );
strings_add( s, '7533: Pitchfork' );
strings_add( s, '7534: Miner`s Pickaxe Second' );
strings_add( s, '7536: Mechanical Tenderizer' );
strings_add( s, '7537: Robot Mechanical Tenderizer' );
strings_add( s, '7538: Robot Crescent Axe' );
strings_add( s, '7540: Mechanomad Staff Buffed' );
strings_add( s, '7541: Evolved Staff Buffed' );
strings_add( s, '7543: Royal Claymore' );
strings_add( s, '7545: Archaic Axe' );
strings_add( s, '7547: New 2h Hammer' );
strings_add( s, '7550: New Halberd' );
strings_add( s, '7551: Soul Reaper' );
strings_add( s, '7552: Vermillion Staff' );
strings_add( s, '7555: Deluge Trident' );
strings_add( s, '7556: Berserker Eviscerator' );
strings_add( s, '7558: Mechanomad Aberrant Staff' );
strings_add( s, '7559: Mechanical Tenderizer' );
strings_add( s, '7560: Vermillion Zweihander' );
strings_add( s, '7561: Vermillion Halberd' );
strings_add( s, '7563: Nodachi' );
strings_add( s, '7564: Solaris' );
strings_add( s, '7567: Blessed Crosier' );
strings_add( s, '7568: Claymore' );
strings_add( s, '7569: Evolved Spear Vermillion' );
-- Add items to listbox16..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 15 then -- Dual Wields
strings_add( s, '7509: Katanas' );
strings_add( s, '7510: Kamas' );
strings_add( s, '7511: Daggers' );
strings_add( s, '7512: Invokers Gauntlet' );
strings_add( s, '7526: Deranged Blades' );
strings_add( s, '7529: PlaguedDual1' );
strings_add( s, '7530: PlaguedDual2' );
strings_add( s, '7531: PlaguedDual3' );
strings_add( s, '7535: OsteoclastClaws' );
strings_add( s, '7542: Dual Daggers' );
strings_add( s, '7553: Lacerators' );
strings_add( s, '7554: New Dual Daggers' );
strings_add( s, '7557: Berserker Dual' );
strings_add( s, '7562: Khopeshs' );
strings_add( s, '7566: New Duel Blades' );
-- Add items to listbox16..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 17 then -- Twinblades
strings_add( s, '7501: TwinBlade' );
strings_add( s, '7549: Chronoblade' );
-- Add items to listbox17..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 18 then -- Greatweapons
strings_add( s, '7502: GreatHammer' );
strings_add( s, '7506: Titan Slayer Greatsword' );
strings_add( s, '7507: Mechanomad Greataxe' );
strings_add( s, '7515: Aberrant Solaris' );
strings_add( s, '7516: Nurgei Nodachi' );
strings_add( s, '7519: MrgudHammer' );
strings_add( s, '7521: Nemesis GreatAxe' );
strings_add( s, '7539: Armor Buster' );
strings_add( s, '7544: Divine Greataxe' );
strings_add( s, '7546: New GreatAxe-Remove' );
strings_add( s, '7548: Archangelos' );
strings_add( s, '7565: Aberrant Solaris' );
-- Add items to listbox18..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 19 then -- Ranged Weapons
strings_add( s, '8500: Longbow' );
strings_add( s, '8501: CrossBow' );
strings_add( s, '8502: Winged Bow' );
strings_add( s, '8503: Arcane Bow' );
strings_add( s, '8504: Bow DEV' );
strings_add( s, '8505: Vermillion Bow' );
strings_add( s, '8506: Taskmaster' );
-- Add items to listbox19..
local s = listbox_getItems( lb );
elseif rg.ItemIndex == 20 then -- Shields
strings_add( s, '4539: Flat Shield' );
strings_add( s, '4550: Dreadguard Tower Shield' );
strings_add( s, '4560: Old Kite Shield' );
strings_add( s, '4565: ?Heavy Lancer Shield' );
strings_add( s, '4583: TowerShield' );
strings_add( s, '4597: Kite Shield' );
strings_add( s, '4602: ?Saracen Shield' );
strings_add( s, '4618: Military Shield' );
strings_add( s, '4657: Hopelite Shield' );
strings_add( s, '4658: Tall Military Shield' );
strings_add( s, '4659: Saracen Shield' );
strings_add( s, '4665: Military Shield DEV' );
strings_add( s, '4666: Vermillion Shield' );
strings_add( s, '4670: Tech Shield' );
strings_add( s, '4671: Imperial Shield' );
strings_add( s, '4680: Wooden Shield' );
end
end
rg.OnClick = updateListBox -- call updateListBox function whenever a radio button is clicked
[DISABLE]
//code from here till the end of the code will be used to disable the cheat
{$asm}
/code]