but it doesnt allow me to find DLC weapons ( i own all the dlcs ) so i should be able to use them, but the editor doesnt register DLC weapons in that list, and i am not sure why.
in a LUA script of the backpack editor i found these lines, it says BaseItemTableAOB etc
Any way to add DLC weapons to that backpack editor? and if so, how would i do that?
Code: Select all
[ENABLE]
aobscanmodule(ItemEditDataAOB,gamedll_x64_rwdi.dll,48 8B 78 60 48 85 FF 0F)
aobscanmodule(BaseItemTableAOB,gamedll_x64_rwdi.dll,8B C8 48 8B 42 E8 4C 8B 04 C8)
alloc(newmem,2048,gamedll_x64_rwdi.dll)
label(ItemEditStart)
label(ItemEditEnd)
label(BaseItemStart)
label(BaseItemEnd)
label(ItemEditData)
registersymbol(ItemEditDataAOB)
registersymbol(BaseItemTableAOB)
registersymbol(ItemEditData)
newmem:
ItemEditStart:
mov [ItemEditData],rax
mov rdi,[rax+60]
test rdi,rdi
jmp ItemEditEnd
BaseItemStart:
mov [ItemEditData+8],rdx
mov ecx,eax
mov rax,[rdx-18]
jmp BaseItemEnd
ItemEditData:
ItemEditDataAOB:
jmp ItemEditStart
nop
nop
ItemEditEnd:
BaseItemTableAOB:
jmp BaseItemStart
nop
BaseItemEnd:
[DISABLE]
dealloc(newmem)
ItemEditDataAOB:
db 48 8B 78 60 48 85 FF
BaseItemTableAOB:
db 8B C8 48 8B 42 E8
unregistersymbol(ItemEditDataAOB)
unregistersymbol(BaseItemTableAOB)
unregistersymbol(ItemEditData)